همه چیز درباره ی والیبال
همه چیز درباره ی والیبال
سلام دوستان من دانیال 15 ساله اهل همدان هستم و حدود 6 ساله دارم والیبال بازی میکنم و یک بازیکن نیمه حرفه ای هستم امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

U.S. Women's National Volleyball Team

 

                                      

 

نام:  Tayyiba

نام خانوادگی: Haneef-Park

لقب: Tayyiba hammer  ((طیبه چکش))

قد:2.00

وزن:82 kg

طیبه هنیف متولد۱۲/مارچ/۱۹۷۹ درColorado  آمریکا می باشد وی از مادری آمریکایی و پدری

لبانی متولد شده.

وی به دلیل فیزیک خاص بدنی در دوران تحصیل به ورزش بسکتبال روی آورد و در این رشته

افتخاراتی نیز کسب کرد او در دوران دبیرستان در کالج:Long Beach State مشغول به بازی

والیبال شد و در همان سالها به تیم ملی دعوت شد.

 

وی یکی از بخت های قهرمانی تیم ملی آمریکا در المپیک 2008 پکن بشمار میرود.

از حرکات استثنایی ای بازیکن می توان به پرش و زدن توپ در ارتفاع 2.35 اشاره کرد

که دست هر دفاعی را از توپ کوتاه می کند و به همین دلیل لقب چکش را از آن خود کرده

است.                                          

وی شماره 3 تیم ملی امریکا را به تن دارد و کاپیتان ای تیم هم نیز می باشد و حضور او در

المپیک باعث دلگرمی تیم میشود.

او در تیم باشگاهی Eczacibasi Istanbul   در ترکیه که یکی از بهترین لیگ های والیبال

بانوان را دارد مشغول به بازی است.وی با 201 امتیاز یکی از پر امتیاز ترین بازیکنان دنیا است.

                                        


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, توسط دانیال لقمانی